Voor o.a. restaurant Vandaag (Amsterdam en Utrecht) en Star Lodge Hotels Utrecht heeft Van Duijnen een selfservice concept ontwikkeld waarbij hun gasten zelf warme en oude dranken kunnen tappen en betalen met een pasje. Hierdoor besparen zij op personeelskosten en hun gasten reageren enthousiast.
‘Gasten tappen zelf een drankje met hun keycard’
Directeur Star Lodge Hotels, Abbe Plijnaar: “Met ons nieuwe hotel zijn we een stapje verder gegaan met ons geautomatiseerde dranksysteem: we hebben namelijk achter de bar geen personeel meer staan! We zijn met onze verschillende leveranciers om de tafel gegaan en hebben het voor elkaar gekregen dat onze gasten nu met hun keycard hun hotelkamer kunnen openen, zelf hun drankje kunnen tappen én de slagboom van de parkeerplaats kunnen openen! We zijn misschien wel het eerste hotel van Nederland met dit concept waarmee we flink op onze personeelskosten besparen. Over het algemeen zijn de reacties van onze gasten positief: zij zien het als een beleving om zelf aan de andere kant van de bar te staan. Zelf even een drankje tappen via het prachtige mooi vormgegeven RVS-tapsysteem wordt als leuk ervaren. En een en ander verdient zich in de uiteindelijke prijs van de hotelkamer terug.”
Star Lodge hotel door gasten gekozen als het beste hotel van Utrecht
Vanaf vorig jaar reikt Hotels.nl awards uit aan de hotels die door het publiek als beste zijn beoordeeld. De reviewscore (op vijf onderdelen: prijs/kwaliteit, hygiëne, service, comfort en ligging) evenals de plus- en minpunten die de gasten opschreven, helpen toekomstige gasten bij hun keuze voor het boeken van een hotel. Daarom is Star Lodge hotel blij dat zij gekozen is tot het beste hotel van Utrecht (met de hoogste score van 8,4). In 2015 was Star Lodge ook al winnaar van het Certificaat van uitmuntendheid van Tripadvisor.